Hjælpecenter
Vi er klar til at hjælpe
På denne side kan du finde hjælp samt svar på dine spørgsmål til din løsning hos os. Vi har udarbejdet vores hjælpecenter på baggrund af feedback fra vores kunder, hvor vores kunder ønskede efterfølgende hjælp og vejledning til deres hjemmeside samt mulighed for at tilgå diverse informationer. Disse har vi samlet her til gavn for vores kunder – og andre der måtte finde det brugbart.
Håndværkstid kundecenter
Kan du ikke finde det som du leder efter?
Så kan du altid kontakte vores kundeservice, som der sidder klar til at assister dig.
- Telefontid
- FAQ
Telefontid
Posts not found
Posts not found
Posts not found
Posts not found
FAQ
Hvor lang svartid kan jeg forvente på mit spørgsmål eller en bookinganmodning til en håndværker?
Din håndværker er oftest i gang med et job og kan ikke svare med det samme, men de vil naturligvis bestræbe sig på, at du får svar så hurtig som muligt. Du kan altid stille dine spørgsmål til flere håndværkere.
Hvordan foregår betalingen af min håndværker?
Du får en faktura direkte fra din håndværker. Håndværkstid formidler udelukkende kontakten mellem jer og bærer ikke noget ansvar for opgaven, betalinger, klager mv.
Hvor mange informationer skal jeg give om mit projekt?
Jo flere jo bedre, da det vil give håndværkeren bedre forudsætninger for at bedømme både økonomien og tidsforbruget i opgaven. Oftest kræver større opgaver dog også, at håndværkeren kommer forbi, mens mindre opgaver kan klares med kun et enkelt besøg eller kan afklares igennem Håndværkstids chatfunktion. Alt det du kan sende til håndværkeren giver de bedste forudsætninger for en succes. Netop ved at være meget specifik i din beskrivelse – og gerne med billeder eller tegninger vedhæftet. Det er meget vigtigt, for at den endelige aftale kan fastlægges, at du og håndværkeren, før opgaven går i gang, at I er blevet enige om omfanget af opgaven, hvordan kvaliteten skal være, og tidshorisonten for hvornår opgaven skal være færdig. Jo bedre forventningsafstemning, jo større succes rate.
Hvordan giver jeg min håndværker en anmeldelse?
I forbindelse med din bookning af håndværkeren fastsættes en start- samt slutdato i systemet. Så snart dit projekt i systemet afsluttes, modtager du automatisk en notifikation om at anmelde din håndværker. Så skal du blot følge vejledningen.
Hvor længe gælder tilbuddet, jeg modtager fra håndværkeren?
Tilbuddet gælder, fra du modtager det. Hvor længe det er gældende, fremgår typisk af tilbuddet. Du kan også selv komme med et bud på, hvor længe du ønsker, det skal gælde, og se om håndværkeren godtager dette.
Hvad med Persondatalovgivningen (GDPR)?
Vi overholder naturligvis alle gældende regler på områder. Du kan læse mere om vores tiltag her.
Hvor mange tilbud må jeg indhente på mit projekt?
Som privatperson må du indhente lige så mange tilbud, som du vil.
Hvad koster det at være medlem af ”Håndværkstid”?
Det koster ikke noget for dig som privat forbruger eller virksomhed, der skal bruge en håndværker.
Hvorfor kan jeg ikke se min lokale håndværker i Håndværkstid?
Det kan være, den håndværker du leder efter endnu ikke er tilmeldt. Send os gerne en besked om det, så tager vi kontakt til den ønskede håndværker. Vi har mere end 25.000 dygtige håndværksvirksomheder i vores system.
Hvordan vurderer jeg og sammenligner tilbuddene?
Umiddelbart kan du sammenligne indkomne tilbud direkte på priserne, men grundlaget for tilbuddene skal være det samme materiale og omfatte de samme ydelser. Hvis de ikke gør det, så bør du søge råd og vejledning.
Hvis jeg sletter håndværkstid, sletter I så mine informationer herinde?
Ja, det gør vi, men der er visse data, vi skal gemme i op til 5 år jf. loven. De data, vi opbevarer på dig, kan du få oplyst blot ved at skrive os en mail.
Hvordan opsiger jeg min aftale som håndværker hos Håndværkstid
Hvis du ønsker at opsige din aftale hos Håndværkstid, så skal du følge dette link.